Napromieniowani

Słowa na dobry początek.. => REGULAMIN => Wątek zaczęty przez: ROBERTO Wrzesień 10, 2009, 07:33:44



Tytuł: E-sklepy z elektroniką wprowadzają klientów w błąd
Wiadomość wysłana przez: ROBERTO Wrzesień 10, 2009, 07:33:44
E-sklepy z elektroniką wprowadzają klientów w błąd

sklep | sieć | internet | elektronika | klient | błąd
E-sklepy z elektroniką wprowadzają klientów w błąd

Komisja Europejska ostrzega polskich internautów.

    To jest ogólnoeuropejski problem, który wymaga ogólnoeuropejskiego rozwiązania. Europejscy konsumenci zasługują na więcej - oświadczyła w środę unijna komisarz ds. konsumentów Meglena Kunewa.

Jakie prawa klientów łamią sklepy?

Wśród sprawdzonych 203 największych sklepów internetowych
(10 w Polsce) 66 proc.  z nich udzielało niewystarczającej lub mylącej informacji
.

    Na przykład klientom nie przypominano, że mają co najmniej 7 dni (w Polsce 10 dni) na zwrot produktu
    bez podania przyczyny i odzyskanie zapłaconych pieniędzy
    - donosi "Gazeta Prawna".

Ponadto sklepy okłamują internautów co do ceny końcowej, ukrywając podatki
i koszty dodatkowe (45 proc. przypadków). W co trzecim sklepie nie ma namiarów na sprzedawcę.

    KE poprosiła krajowe władze zajmujące się ochroną konsumentów (jak polski UOKiK) o dopilnowanie, by uchybienia zostały naprawione - pod rygorem surowych kar - czytamy w gazecie.

Wśród 10 sprawdzonych sklepów z Polski Komisja Europejska zastrzeżenia miała do ośmiu.

JS

    * http://wiadomosci.onet.pl/2040078,12,ke_wiekszosc_e_sklepow_z_elektronika_wpr…
    * http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/350581,ke_wiekszosc_internetowych_skle…



Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

domekdlamrowek planszowanie super-krasnale zadania-domowe rakul-axis