Napromieniowani
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Po raz jedenasty rusza akcja "Podaruj Dzieciom słońce"  (Przeczytany 1195 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
izkaa189
Izka
Administrator
mieszkaniec
*****

ile piszemy 0
Offline Offline

Wiadomości: 245



« : Wrzesień 26, 2009, 14:57:39 »

Rusza jedenasta edycja akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” organizowane przez firmę Procter
& Gamble oraz Fundację POLSAT. W ciągu dziesięciu poprzednich edycji akcji zebrano 44,9 miliona złotych. W tym roku zebrane środki zostaną przekazane Fundacji POLSAT, która przeznaczy je w całości na pomoc i leczenie najbardziej potrzebujących dzieci.
 
W tym roku fundusze są zbierane na pomoc chorym dzieciom mieszkającym w naszej okolicy. Wiele z nich wymaga specjalistycznego i długotrwałego leczenia, a rodziców nie stać na kosztowną terapię. Dlatego każdy z nas może wesprzeć akcję, kupując produkty oznaczone dobrze znanym żółtym słoneczkiem. Część zysku ze sprzedaży tych produktów zostanie przekazana na pomoc dzieciom – podopiecznym Fundacji POLSAT
 
W naszym otoczeniu wciąż nie brak dzieci, które nie mogą w pełni cieszyć się dzieciństwem z powodu stanu zdrowia. Chcemy, by na ich twarzach wreszcie zagościł słoneczny uśmiech. Dlatego w tym roku zebrane fundusze otrzymają najbardziej potrzebujący mali podopieczni Fundacji POLSAT – powiedziała Małgorzata Żak, Prezes Fundacji POLSAT.
 
Fundacja POLSAT od 12 lat pomaga chorym dzieciom poprzez zakup specjalistycznego sprzętu medycznego oraz lekarstw niezbędnych do ratowania zdrowia i życia. Fundacja wspiera leczenie i rehabilitację dzieci, oferując pomoc w dostępie do specjalistycznych procedur medycznych. Akcja „Podaruj Dzieciom Słońce” daje każdemu z nas szansę wsparcia działalności Fundacji POLSAT
 
Potrzeba bardzo niewiele, aby wziąć udział w akcji i pomóc dzieciom. Wystarczy, że kupując produkty codziennego użytku, wybierzemy te oznaczone żółtym słoneczkiem – powiedziała Małgorzata Mejer,
PR Manager w firmie Procter & Gamble. W zeszłym roku zebraliśmy rekordową kwotę ponad 6 milionów złotych. Jesteśmy przekonani, że w tym roku wspierający akcję też nas nie zawiodą – dodała Małgorzata Mejer.
 
Dziesięć edycji akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” pozwoliło dotąd zebrać 44,9 miliona złotych. Za tę sumę zakupiono m. in. nowoczesną aparaturę medyczną do diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci, sprzęt ratujący życie i zdrowie wcześniaków oraz dzieci poszkodowanych w wypadkach. Pomoc otrzymały także dzieci niewidome i niedowidzące, które skorzystały z dofinansowania na zakup sprzętu rehabilitacyjnego oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych. Za zebrane środki utworzono m.in. Dziecięce Centrum Oparzeniowe przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie oraz wsparto rozbudowę Oddziału Hematologicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Lublinie. W tym roku, podobnie jak w ubiegłym, wsparcie otrzymają dzieci z całej Polski – podopieczni Fundacji POLSAT.
 
W działaniach Fundacji POLSAT niejednokrotnie mamy do czynienia z sytuacjami, kiedy rodzice nie są
w stanie zapewnić drogiej terapii dotkniętego chorobą dziecka. Niekiedy leczenie kosztuje kilka tysięcy złotych miesięcznie. Właśnie w takich przypadkach wkraczamy z pomocą i dlatego środki zebrane w ramach kampanii „Podaruj Dzieciom Słońce” są tak potrzebne – powiedziała Małgorzata Żak.
 
Akcja „Podaruj Dzieciom Słońce” jest jedną z pierwszych i jak dotąd największą inicjatywą marketingu społecznego w Polsce. Idea marketingu społecznego opiera się na przeznaczeniu na cel społeczny przez firmę realizującą inicjatywę części przychodów ze sprzedaży. Koncepcja akcji jest bardzo prosta i nie wymaga od konsumentów żadnych dodatkowych wysiłków czy nakładów.
 
O akcji informuje strona www.podaruj.pl, gdzie można znaleźć wiele atrakcyjnych informacji, filmów
i materiałów multimedialnych. Przygotowujemy cykl wydarzeń regionalnych, zachęcających do wsparcia jedenastej edycji Podaruj Dzieciom Słońce. Szykujemy też projekt specjalny, w który zaangażowane są znane osoby ze świata rozrywki i kultury. Chcemy zachęcić konsumentów do jeszcze bardziej aktywnego uczestnictwa w akcji – powiedziała Małgorzata Mejer.
 
Jedenasta edycja „Podaruj Dzieciom Słońce” wspierana jest przez następujące marki: Vizir, Pampers,
Blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Naturella, Always. Akcja potrwa do 24 grudnia 2009 r
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0.042 sekund z 20 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

dzikie-koty xbustyx haxballfc pyb amazing-monster-wolfs-world