Napromieniowani
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Radiocrazy  (Przeczytany 958 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Jolaradiocrazy
oj mało nam piszesz:)
*

ile piszemy 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 4


« : Październik 05, 2009, 15:48:11 »

ZawstydzonyDzień dobry zapraszam na nasze radyjko.. gramy przeróżne gatunki muzyczne ,na pewno każdy z Was znajdzie co do posłuchania dla Siebie ...może  przedstawię Naszych prezenterów.. i zacznę od Siebie , Jestem Jola gram muzykę każdego gatunku  , od biesiady po ciężki  rock. a najbardziej lubię grac piosenki na życzenie co sprawia mi wielka radość ... prezenter Duch zawsze mówi (Jestem Duchem to tak jak by mnie nie było ) hi hi ale słychać i to jak! .. gra szczególnie  metal rock również piosenki na życzenie , podobny gatunek muzyki gra Agness o anielskim glosie ..Nasz mistrz Dj PUCEK  od disco polo napisał .....jestem Waszym dj najlepszego radyjka w sieci i gram dla Was polską muzykę dyskotekowa,innymi słowy disco polo i dance... i tu gra podobnie Nasza słodka prezenterka Marzenka ..  Dorota i Paweł - nasze audycje są dla każdego. Gramy każda muzykę najchętniej spełniając Wasze życzenia Zapraszamy serdecznie na nasze audycje jesteśmy dla Was i zawsze będziemy..  Witajcie . Jestem Grześ. Lista przebojów to moja pasja. Mam przyjemność  prezentować wam ulubione kawałki na które sami głosujecie. zawsze w piątek zawsze o 18 najgorętsze kawałki naszego radia.Mam na imię Paweł ..lubię miksować szczególnie włoskie piosenki zapraszam na moje audycje italo disco Uśmiech; Lileczka gra również przeróżna muzykę ..można usłyszeć na Jej audycjach dużo spokojnej muzyki ..  kiper602  jestem duchem mniejszym (czyli ciągle jestem), gram Hip hop (głownie z USA) ale wszelkie propozycje nutek mile widziane; Teraz drodzy radiosłuchacze pozostało mi tylko juz , zaprosić Was na nasze audycje i podziele