Rusza jedenasta edycja akcji „Podaruj Dzieciom SÂłoĂące” organizowane przez firmĂŞ Procter
& Gamble oraz FundacjĂŞ POLSAT. W ciÂągu dziesiĂŞciu poprzednich edycji akcji zebrano 44,9 miliona zÂłotych. W tym roku zebrane Âśrodki zostanÂą przekazane Fundacji POLSAT, ktĂłra przeznaczy je w caÂłoÂści na pomoc i leczenie najbardziej potrzebujÂących dzieci.
W tym roku fundusze sÂą zbierane na pomoc chorym dzieciom mieszkajÂącym w naszej okolicy. Wiele z nich wymaga specjalistycznego i dÂługotrwaÂłego leczenia, a rodzicĂłw nie staĂŚ na kosztownÂą terapiĂŞ. Dlatego kaÂżdy z nas moÂże wesprzeĂŚ akcjĂŞ, kupujÂąc produkty oznaczone dobrze znanym ¿ó³tym sÂłoneczkiem. CzêœÌ zysku ze sprzedaÂży tych produktĂłw zostanie przekazana na pomoc dzieciom – podopiecznym Fundacji POLSAT
W naszym otoczeniu wci¹¿ nie brak dzieci, ktĂłre nie mogÂą w peÂłni cieszyĂŚ siĂŞ dzieciĂąstwem z powodu stanu zdrowia. Chcemy, by na ich twarzach wreszcie zagoÂściÂł sÂłoneczny uÂśmiech. Dlatego w tym roku zebrane fundusze otrzymajÂą najbardziej potrzebujÂący mali podopieczni Fundacji POLSAT – powiedziaÂła MaÂłgorzata ÂŻak, Prezes Fundacji POLSAT.
Fundacja POLSAT od 12 lat pomaga chorym dzieciom poprzez zakup specjalistycznego sprzĂŞtu medycznego oraz lekarstw niezbĂŞdnych do ratowania zdrowia i Âżycia. Fundacja wspiera leczenie i rehabilitacjĂŞ dzieci, oferujÂąc pomoc w dostĂŞpie do specjalistycznych procedur medycznych. Akcja „Podaruj Dzieciom SÂłoĂące” daje kaÂżdemu z nas szansĂŞ wsparcia dziaÂłalnoÂści Fundacji POLSAT
Potrzeba bardzo niewiele, aby wzi¹Ì udziaÂł w akcji i pomĂłc dzieciom. Wystarczy, Âże kupujÂąc produkty codziennego uÂżytku, wybierzemy te oznaczone ¿ó³tym sÂłoneczkiem – powiedziaÂła MaÂłgorzata Mejer,
PR Manager w firmie Procter & Gamble. W zeszÂłym roku zebraliÂśmy rekordowÂą kwotĂŞ ponad 6 milionĂłw zÂłotych. JesteÂśmy przekonani, Âże w tym roku wspierajÂący akcjĂŞ teÂż nas nie zawiodÂą – dodaÂła MaÂłgorzata Mejer.
DziesiĂŞĂŚ edycji akcji „Podaruj Dzieciom SÂłoĂące” pozwoliÂło dotÂąd zebraĂŚ 44,9 miliona zÂłotych. Za tĂŞ sumĂŞ zakupiono m. in. nowoczesnÂą aparaturĂŞ medycznÂą do diagnostyki chorĂłb nowotworowych u dzieci, sprzĂŞt ratujÂący Âżycie i zdrowie wczeÂśniakĂłw oraz dzieci poszkodowanych w wypadkach. Pomoc otrzymaÂły takÂże dzieci niewidome i niedowidzÂące, ktĂłre skorzystaÂły z dofinansowania na zakup sprzĂŞtu rehabilitacyjnego oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych. Za zebrane Âśrodki utworzono m.in. DzieciĂŞce Centrum Oparzeniowe przy Uniwersyteckim Szpitalu DzieciĂŞcym w Krakowie oraz wsparto rozbudowĂŞ OddziaÂłu Hematologicznego DzieciĂŞcego Szpitala Klinicznego w Lublinie. W tym roku, podobnie jak w ubiegÂłym, wsparcie otrzymajÂą dzieci z caÂłej Polski – podopieczni Fundacji POLSAT.
W dziaÂłaniach Fundacji POLSAT niejednokrotnie mamy do czynienia z sytuacjami, kiedy rodzice nie sÂą
w stanie zapewniĂŚ drogiej terapii dotkniĂŞtego chorobÂą dziecka. Niekiedy leczenie kosztuje kilka tysiĂŞcy zÂłotych miesiĂŞcznie. WÂłaÂśnie w takich przypadkach wkraczamy z pomocÂą i dlatego Âśrodki zebrane w ramach kampanii „Podaruj Dzieciom SÂłoĂące” sÂą tak potrzebne – powiedziaÂła MaÂłgorzata ÂŻak.
Akcja „Podaruj Dzieciom SÂłoĂące” jest jednÂą z pierwszych i jak dotÂąd najwiĂŞkszÂą inicjatywÂą marketingu spoÂłecznego w Polsce. Idea marketingu spoÂłecznego opiera siĂŞ na przeznaczeniu na cel spoÂłeczny przez firmĂŞ realizujÂącÂą inicjatywĂŞ czĂŞÂści przychodĂłw ze sprzedaÂży. Koncepcja akcji jest bardzo prosta i nie wymaga od konsumentĂłw Âżadnych dodatkowych wysiÂłkĂłw czy nakÂładĂłw.
O akcji informuje strona
www.podaruj.pl, gdzie mo¿na znaleŸÌ wiele atrakcyjnych informacji, filmów
i materia³ów multimedialnych. Przygotowujemy cykl wydarzeĂą regionalnych, zachĂŞcajÂących do wsparcia jedenastej edycji Podaruj Dzieciom SÂłoĂące. Szykujemy teÂż projekt specjalny, w ktĂłry zaangaÂżowane sÂą znane osoby ze Âświata rozrywki i kultury. Chcemy zachĂŞciĂŚ konsumentĂłw do jeszcze bardziej aktywnego uczestnictwa w akcji – powiedziaÂła MaÂłgorzata Mejer.
Jedenasta edycja „Podaruj Dzieciom SÂłoĂące” wspierana jest przez nastĂŞpujÂące marki: Vizir, Pampers,
Blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Naturella, Always. Akcja potrwa do 24 grudnia 2009 r